زمان انتشار : ۱ اسفند ,۱۳۹۶ | ساعت : 03:30 | کد خبر : 5377 |

چند درصد زنان و دختران به حجاب اعتقاد دارند؟

شفقنا نظرسنجی- رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: براساس پیمایش‌ها و نظرسنجی‌ها بیش از ۹۵ درصد زنان و دختران به حجاب و عفاف اعتقاد داشته و پایبند هستند و موارد اندکی هستند که در این زمینه مشکل دارند و با کار فرهنگی عمیق می‌توان این موارد را کاهش داد.

به گزارش شفقنا از ایلنا، رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: براساس پیمایش‌ها و نظرسنجی‌ها بیش از ۹۵ درصد زنان و دختران به حجاب و عفاف اعتقاد داشته و پایبند هستند و موارد اندکی هستند که در این زمینه مشکل دارند و با کار فرهنگی عمیق می‌توان این موارد را کاهش داد.

تقی رستم وندی در حاشیه جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به دستگیری برخی از دختران در خیابان انقلاب به دلیل برداشتن حجاب آیا وزارت کشور قصد ورود به این قضیه را دارد یا خیر گفت: بحث عفاف و حجاب یک مقوله فرهنگی است، حجاب و عفاف قانون کشور ماست.

او ادامه داد: برخی افراد که اقدام به برداشتن حجاب می‌کنند، انگیزه سیاسی داشته که مراجع قضایی این موارد را بررسی می‌کنند، اما برخی افراد براساس مبانی فکری و اعتقادی که دارند دست به این اقدام می‌زنند و باید در خصوص این افراد از روش‌های ارشادی و فرهنگی استفاده شود.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: براساس پیمایش‌ها و نظرسنجی‌ها بیش از ۹۵ درصد زنان و دختران به حجاب و عفاف اعتقاد داشته و پایبند هستند و موارد اندکی هستند که در این زمینه مشکل دارند و با کار فرهنگی عمیق می‌توان این موارد را کاهش داد.

انتهای پیام

2 پاسخ
  1. علی گفته:

    یعنی فقط ۵ درصد خانمای ایرانی بی حجاب هستند؟!!!! واقعیت ها رو نمی بینید یا دوست ندارید ببینید؟ مرکز پژوهش های مجلس آمار ۹۵ درصد شمار و ۳۰ درصد اعلام کرده!! یعنی فقط ۳۰ درصد خانم ها به حجاب اعتقاد دارند نه ۹۵ درصد. وقتی اخبارتون دقیق نیست باعث دلسردی خواننده و بی اعتباری سایت تون میشه

    پاسخ
    • سینا گفته:

      باسلام.حرف شما به امار که در خبر اماده متفاوته.در خبر گفته اعتقاد دارن.شما می گید حجاب ندارن.! واقعیت اینکه بخشی زیادی هستن که اعتقاد دارن به حجاب! اما احتمالا به خاطره اعتقادات ضعیف و جوء جامعه و عقب نیافتدن از دیگران چنین کاری رو میکنن! و به نوع سیاه لشکر هستن! و عده کمی هستن،که به کنیه و بقض و برنامه ضد حجاب هستن و میخوان اون رو بردارن.البته نه حجاب،بلکه همه مسائل دینی رو،! .. ریشه اشم در گناهان زیاده.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.