زمان انتشار : ۱۹ آبان ,۱۴۰۰ | ساعت : 15:50 | کد خبر : 214816 |
,

میزان نارضایتی از بایدن به بیش از ۵۰ درصد رسید

شفقنا آینده- میزان رضایت از عملکرد جو بایدن، به عنوان رئیس جمهور آمریکا، به زیر پنجاه درصد سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ ساکن فعلی کاخ سفید برای همراه کردن تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها با ریاست جمهوری خود، به تقلا افتاده است.

نظرسنجی جدید سی ان ان نشان می‌دهد کمتر از نیمی از آمریکایی‌ها از عملکرد جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا رضایت دارند. اکثریت آمریکایی‌ها که ۵۲ درصد از آن‌ها را تشکیل می‌دهد از عملکرد جو بایدن رضایت ندارند. میزان نارضایتی از عملکرد جو بایدن در چند ماه گذشته رو به افزایش بوده است. نارضایتی از جو بایدن از ماه مارس تاکنون ۱۱ درصد افزایش یافته است.
میزان نارضایتی از عملکرد جو بایدن در ماه‌های مارس، آوریل، سپتامبر، اکتبر و نوامبر به ترتیب ۴۱ درصد، ۴۳ درصد، ۴۸ درصد، ۴۹ درصد و ۵۲ درصد بوده است که روندی فزاینده است.

در این نظرسنجی همچنین بررسی شده است که چرا بسیاری از آمریکایی‌ها از عملکرد جو بایدن رضایت ندارند. ۵۸ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی در پاسخ به این پرسش که “آیا جو بایدن اولویت بندی درستی دارد؟ ” گفتند بایدن فاقد چنین اولویت بندی است و او به مهم‌ترین مشکلات هیچ توجهی ندارد. فقط ۴۲ درصد معتقدند بودند اولیت‌های بایدن صحیح است.
بیش از یک سوم آمریکایی‌ها معتقدند که اقتصاد مسئله‌ای مبرم و فوری برای کشور آمریکا است. درصدی که مردم برای اقتصاد ذکر کردند به مراتب بیشتر از بیماری همه گیر کرونا، مهاجرت یا تغییرات اقلیمی بود.

از شرکت کنندگان پرسیده شد: مهم‌ترین موضوع پیش روی آمریکا چیست؟
نتیجه‌ای که به دست آمد بدین شرح است:
اقتصاد – ۳۶ درصد
ویروس کرونا – ۲۰ درصد
مهاجرت – ۱۴ درصد
تغییرات اقلیمی- ۱۱ درصد
امنیت ملی – ۸ درصد
بی عدالتی نژادی – ۵ درصد
آموزش – ۳ درصد

جو بایدن می‌گوید یک راه حل برای مشکلات اقتصادی “لایحه زیرساخت ها” است که مورد حمایت هر دو حزب قرار دارد. این لایحه بالاخره روز جمعه در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.