زمان انتشار : ۲۶ بهمن ,۱۳۹۹ | ساعت : 13:05 | کد خبر : 212775 |
,

پیش‌بینی مرگ ۶۰۰ هزار آمریکایی تا ژوئن ۲۰۲۱

شفقنا آینده- جام جم آنلاین نوشت: آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین اخبار ویروس کرونا در سراسر جهان است:

*بر اساس آخرین پیش بینی موسسه سنجش و ارزیابی سلامت در دانشگاه واشنگتن ، بیش از ۶۰۰ هزار آمریکایی تا ژوئن ۲۰۲۱ در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می دهند. این مدل قبلا فوت ۵۰۳ هزار آمریکایی را پیش بینی کرده بود.

*بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا در مصاحبه اخیر خود گفت: من فکر می کنم که کووید۱۹ به چیزی تبدیل خواهد شد که ما به راحتی با آن زندگی می کنیم. بعضی از مردم نسبت به دیگران آسیب پذیرتر خواهند شد و این اجتناب ناپذیر است.

*دو مقام رسمی دولت آمریکا روز شنبه گفتند سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای آزمایشات آنتی بادی بسیار عجله کرد. در بهار سال گذشته نیز بدون مجوز، بازاریابی آزمایش آنتی بادی برای ویروس کرونا را مجاز کرد و در نهایت با آزمایش های زیادی انجام شد که نتیجه خوبی نداشت.

*کمپانی داروسازی آسترازنکا که واکسن آکسفورد را تولید می کند این واکسن را به زودی روی کودکان ۶ ساله نیز آزمایش خواهد کرد.

*در حالی که محققان بسیاری از سراسر جهان اسکی را یکی از خطرناک ترین ورزش های جهان در شرایط همه گیری کرونا معرفی کرده بودند اتفاقی رخ داد که این نظریه را ثابت کرد که کلیه ورزش های پرجمعیت که در دمای پایین برگزار می شوند باید متوقف شوند.. تست کرونای ۱۰۹ اسکی باز و کارکنان یک پیست اسکی در کلرادوی آمریکا مثبت اعلام شده است. محققان پیش از این هشدار داده بودند که نرخ انتقال ویروس کرونا در پیست های اسکی بسیار بالاست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.