زمان انتشار : ۱۰ بهمن ,۱۳۹۹ | ساعت : 14:05 | کد خبر : 212609 |
, ,

نظرسنجی راسموسن ریپورتز: اکثر آمریکایی‌ها نگران ایجاد تفرقه بیشتر در پی استیضاح ترامپ هستند

شفقنا آینده-مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح ترامپ بابت تحریک خشونت که به حمله مرگبار ششم ژانویه به کنگره از سوی گروهی از حامیانش منجر شد، رای داد.

بر اساس نظرسنجی جدیدی مشخص شد اکثریت آمریکایی‌ها بر این باورند جلسه قریب‌الوقوع سنا برای دومین استیضاح ترامپ باعث ایجاد تفرقه سیاسی بیشتر در کشور می‌شود.

به گزارش شفقنا از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس این نظرسنجی که توسط موسسه راسموسن ریپورتز انجام شد، ۵۷ درصد از شرکت کنندگان گفتند جلسه استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا باعث تفرقه بیشتر در آمریکا می‌شود در حالیکه ۱۹ درصد گفتند این جلسه به وحدت کشور کمک می‌کند.

۲۰ درصد نیز تردید خود را بابت این مساله عنوان داشتند که این جلسه می‌تواند یک تفاوت ایجاد کند.

همچنین درباره اینکه آیا سنا باید ترامپ را محکوم کند یا استیضاخ مجلس نمایندگان را درباره اتهام تحریک به آشوب رد کند، تقریبا تمامی شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که تصمیم خود را گرفته‌اند؛ این نظرسنجی نشان داد که نیمی از رای دهندگان آمریکایی می‌خواهند سنا استیضاح را رد کند در حالیکه ۴۵ درصد نیز گفتند که ترامپ باید محکوم شود.

مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح ترامپ بابت تحریک خشونت که به حمله مرگبار ششم ژانویه به کنگره از سوی گروهی از حامیانش منجر شد، رای داد.

جلسه سنا قرار است نهم فوریه ۲۰۲۱ آغاز شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.