زمان انتشار : ۲۳ آبان ,۱۳۹۹ | ساعت : 16:02 | کد خبر : 212155 |
, ,

پیش‌بینی وزیر راه درباره قیمت مسکن

 

شفقنا آینده- خبرگزاری تسنیم نوشت: محمد اسلامی در پاسخ به افزایش بی‌رویه قیمت مسکن و پیش‌بینی در مورد قیمت آن در کشور اظهار داشت: بازار کشور ما متاثر از تهاجم جنگ اقتصادی بی دلیل شاهد افزایش قیمت ارز بود و در چند روز اخیر شاهد کاهش قیمت ارز بودیم، اما برخی جریانات سودجو در این زمینه سرسختی نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه همانطور که بی‌دلیل قیمت ارز و به طبع آن قیمت مسکن افزایش پیدا کرده، با کاهش قیمت دلار قیمت مسکن نیز باید کاهش پیدا کند، افزود: قیمت مسکن باید کاهش پیدا کند چرا که تحولات در قیمت ارز باعث شد تا معاملات و معادلات در تمامی حوزه‌ها به هم بریزد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ دلیلی وجود ندارد با کاهش قیمت ارز، قیمت مسکن به همان قیمت سابق باشد، ابراز داشت: بر اساس تاکیدات ریاست جمهور نباید نهاده‌های تولیدی در گمرک بماند و بر همین اساس لازم است تا این قطعات با سرعت به منظور رونق در بخش تولید از گمرک ترخیص شوند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به منظور کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح پروژه ۵۰ واحدی خیرساز، بازدید از برخی از پروژه‌های راه و شهرسازی در منطقه و افتتاح قطعه دوم محور بادرود – کاشان در معیت هیئت همراه به منطقه کاشان سفر کرده بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.