زمان انتشار : ۲۶ مهر ,۱۳۹۹ | ساعت : 15:23 | کد خبر : 211869 |
, ,

روپرت مرداک: احتمالا بایدن با اختلاف چشمگیر پیروز خواهد شد

شفقنا آینده- پایگاه اینترنتی نشریه دیلی بیست در گزارشی به قلم لاچلان کارترایت نوشت، “روپرت مرداک”، حامی با نفوذ دونالد ترامپ، به همکاران نزدیک خود گفته است به اعتقاد وی “جو بایدن” نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری امریکا با اختلاف چشمگیر پیروز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سه تن از افرادی که مرداک میلیاردر متولد استرالیا در این باره با آن‌ها صحبت کرده است گفته اند وی ضمن ابراز یاس و انزجار از نحوه برخورد ترامپ با شیوع کووید ۱۹، ابراز عقیده کرده بدترین دشمن ترامپ خودش است و اینکه وی به توصیه‌ها درباره چگونگی کنترل بهتر این همه گیری گوش نمی‌دهد و با این اقدامات یک بحران بی پایان برای دولت خود درست کرده است.

در این گزارش آمده است که مرداک در پاسخ به سئوالی از طریق ایمیل درباره پیروزی بزرگ بایدن و دیدگاهش درباره نحوه مدیریت ویروس کرونا توسط ترامپ، با اشاره به گزارشی که پیشتر در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود پاسخ داد: “هیچ نظری ندارم، جز اینکه من هرگز ترامپ را احمق نخوانده ام”.
در حالی که مرداک معتقد است نتیجه انتخابات از هم اکنون مشخص شده است، روزنامه معتبر وی تمام تلاش خود را برای کمک به انتخاب مجدد ترامپ به کار گرفته و روز چهارشنبه یک گزارش یک صفحه‌ای تحت عنوان “ایمیل‌های مخفی بایدن” منتشر کرد که در آن ادعا شده است هانتر پسر بایدن، پدرش را زمانی که معاون رئیس جمهور بود با یک تاجر اوکراینی آشنا کرده است.

پیشتر در آستانه انتخابات ۲۰۱۶، مرداک دو بار در توییتر حمایت خود را از نامزدی “مایکل بلومبرگ”، یکی از نامزد‌های حزب دموکرات اعلام کرده بود؛ اما او اکنون کاملاً بر این باور است که رئیس جمهور بعدی بایدن خواهد بود و به یکی از همکارانش گفته است: بعد از همه اتفاقات اخیر، مردم به جو خواب آلود رای می‌دهند.

دوستانش می‌گویند مرداک هرگز ترامپ را جدی نگرفته است و ارتباط وی با ترامپ به علت ضرورت کسب و کار و فعالیت تجاری بوده است. وی یک بار در توئیتر خود نوشت، “چه زمانی دونالد ترامپ قصد دارد دست از شرمسار کردن دوستان خود بردارد، چه رسد به کل کشور؟
این اولین بار نیست که مرداک پیروزی قاطع دموکرات‌ها را در انتخابات پیش بینی می‌کند. وی پیشتر در کنفرانسی در سال ۲۰۰۸ گفته بود باراک اوباما در یک پیروزی قاطع در انتخابات پیروز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.