زمان انتشار : ۹ تیر ,۱۳۹۹ | ساعت : 12:25 | کد خبر : 210295 |
, ,

برتری بایدن بر ترامپ در ایالت‌های کلیدی آمریکا

شفقنا آینده- محبوبیت جوبایدن در ایالت‌های کلیدی آمریکا برای انتخابات ۲۰۲۰ همچون میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا، فلوریدا، آریزونا و کارولینای شمالی از ترامپ بیشتر است.

به گزارش شفقنا از خبرگزاری صداوسیما به نقل از تلویزیون سی ان ان ،اقبال مردم آمریکا به جو بایدن در ایالتهای سرنوشت ساز برای انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور بیشتر شده است.

مجری تلویزیون سی ان ان در ادامه گزارش داد: تمرکز بر انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا با گذشت زمان بیشتر و بیشتر می شود. ایالتهایی که آرای مردم آنها در انتخابات مختلف به سمت نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه،​چرخش داشته است در تعیین نتیجه انتخابات نوامبر امسال نیز نقش کلیدی دارند. در این میان،​ نظرسنجی جدیدی در این ایالتها انجام شده است که نشان می دهد مردم این ایالتها به سمت جو بایدن نامزد حزب دموکرات اقبال بیشتری نشان داده اند.

در نظرسنجی نیویورک تایمز مشخص شد ترامپ با اختلاف دو رقمی در این ایالتها از بایدن عقب است. چهل و هفت درصد مردم ایالت میشیگان اعلام کردند در انتخابات به بایدن رای می دهند. میزان حمایت از ترامپ در این ایالت سی و شش درصد بود. در ایالت ویسکانسین نیز چهل و نه درصد حامی جو بایدن بودند درحالیکه سی و هشت درصد به سمت دونالد ترامپ گرایش داشتند. در ایالت پنسیلوانیا نیز چهل درصد آمریکایی ها طرفدار ترامپ بودند حال آنکه میزان حمایت از جو بایدن پنجاه درصد است. در ایالت فلوریدا چهل و هفت درصد اعلام کردند در انتخابات به بایدن رای می دهند درحالیکه چهل و یک درصد تصریح داشتند ترامپ نامزد موردعلاقه آنها در انتخابات آتی است. در ایالت آریزونا نیز بایدن با حمایت چهل و هشت درصدی از ترامپ دارای اقبال چهل و یک درصدی پیش است. در ایالت کارولینای شمالی نیز میزان حمایت از جو بایدن چهل و نه درصد و میزان گرایش مردم این ایالت به رئیس جمهور کنونی آمریکا چهل درصد است. این نظرسنجی با حاشیه خطای حدود چهار درصد انجام شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.