زمان انتشار : ۷ خرداد ,۱۳۹۹ | ساعت : 11:36 | کد خبر : 209712 |
, ,

پیشتازی بایدن از ترامپ در ایالت مینه‌سوتا

شفقنا آینده- بر اساس آخرین نظرسنجی در ایالت مینه‌سوتا، جو بایدن از رقیب جمهوری‌خواه خود پنج درصد پیشی گرفته است.

به گزارش شفقنا از خبرنگاران جوان به نقل از هیل، بر اساس آخرین نظرسنجی در ایالت مینه‌سوتا جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر از رقیب جمهوری‌خواه خود دونالد ترامپ پنج درصد جلو افتاده است.

بر اساس این نظرسنجی در ایالت مینه‌سوتا، جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری با اختلاف قابل توجهی از ترامپ پیش افتاده است.

در این نظرسنجی که روز دوشنبه منتشر شد، ۴۹ درصد از رای دهندگان از بایدن حمایت می‌کنند، از سویی دیگر ۴۴ درصد هم گفته‌اند که حمایت خود از ریاست جمهوری ترامپ را ادامه خواهند داد. ۷ درصد نیز همچنان نمی‌دانند که کدام نامزد را باید راهی کاخ سفید کنند.

عمده حامیان بایدن در این ایالت را زنان تشکیل می‌دهند، در حالی که بیشتر مردان از ریاست جمهوری دونالد ترامپ حمایت می‌کنند.

مینه‌سوتا از جمله ایالاتی به حساب می‌آید که می‌تواند در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال جاری نقش بسیار مهمی را ایفاء کند. هیلاری کلینتون، نامزد سابق دموکرات ریاست جمهوری با بیش از ۴۰ هزار رای توانست رقابت را در ایالت مینه‌سوتا ببرد.

همچنین بر اساس یک نظرسنجی‌ سراسری که اخیرا Fox News آن را برگزار کرده، بایدن از پیشتازی هشت درصدی نسبت به ترامپ بهره‌مند است. همچنین بر اساس نظرسنجی دیگری که «RealClearPolitics» آن را برگزار کرده، جو بایدن نسبت به رقیب جمهوری‌خواه خود از پیشتازی ۵.۵ درصدی بهره‌مند است.

درپی شیوع ویروس کرونا و رکورد بی‌سابقه اقتصادی در این کشور، محبوبیت دونالد ترامپ به شکل بی‌سابقه‌ای با کاهش روبرو شده است. جمهوری خواهان بیم آن را دارند که مبادا شرایط نامناسب اقتصادی بر آرای جمهوری خواهان تاثیر منفی‌ای بگذارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.