زمان انتشار : ۳۰ اردیبهشت ,۱۳۹۹ | ساعت : 16:44 | کد خبر : 209641 |
, ,

احتمال کاهش ۱۹۷ هزار بشکه ای تولید روزانه نفت شیل آمریکا

شفقنا آینده- اداره اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داد تولید نفت خام در ۷ حوزه بزرگ شیل این کشور ۱۹۷ هزار بشکه در روز در ماه آینده کاهش می یابد که تا به حال بی سابقه بوده است.

به گزارش شفقنا از تسنیم به نقل از اویل پرایس، اداره اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داد تولید نفت خام در ۷ حوزه بزرگ شیل این کشور ۱۹۷ هزار بشکه در روز در ماه آینده کاهش می یابد که تا به حال بی سابقه بوده است.

طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی انتظار می رود تولید در ۷ حوزه حاصلخیز نفتی در آمریکا تا ۷.۸۲۲ میلیون بشکه در روز پایین بیاید که کمتر از ۸.۰۱۹ میلیون بشکه تولید شده در ماه جاری است. این مقدار کاهش تولید در یک ماه بی سابقه بوده است.

بیشترین کاهش تولید نفت خام و میعانات گازی در حوزه پرمین خواهد بود که انتظار می رود برابر با ۸۷ هزار بشکه در روز باشد و به ۴.۲۹۰ میلیون بشکه در روز برسد. پیش ‌بینی می‌شود تولید در ایگل فورد، دومین حوزه نفتی بزرگ آمریکا ۳۶ هزار بشکه در روز در ماه ژوئن کاهش یابد و به ۱.۱۷۴ میلیون بشکه در روز برسد.

در لیستی که اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرده تولید در تمام هفت حوزه بزرگ نفتی آمریکا کاهش می‌یابد.

انتظار می رود تولید گاز هم کاهش چشمگیری داشته باشد. این اداره پیش بینی می کند تولید گاز آمریکا ۷۷۹ میلیون فوت مکعب در روز پایین بیاید. طبق گزارش این اداره، آنادارکو بیشترین کاهش تولید را برابر با ۲۴۴ میلیون فوت مکعب در روز تجربه می کند و تولید آن تنها ۶۴۸۶ میلیون خواهد بود. بزرگترین کاهش تولید بعدی در حوزه پرمین اتفاق می‌افتد که برابر با ۲۱۰ میلیون فوت مکعب در روز است.

کاهش تولیدهایی که برای این ماه و ماه آینده پیش بینی شده چندان تعجب آور نیست. تولیدکنندگان نفت در سراسر جهان تولید خود را در نتیجه سقوط قیمت نفت و کمبود منابع ذخیره سازی این محصول پایین آورده‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.